Aquesta jornada es planteja com un espai de trobada directa entre empreses i centres de Formació Professional del Baix Llobregat, amb l’objectiu de generar connexions útils i oportunitats reals de col·laboració.
L’acció es desenvolupa en format speed job dating, facilitant reunions entre empreses i coordinadors i/o tutors d’FP dels centres del territori. Aquest format permet compartir necessitats, interessos i expectatives de manera dinàmica, afavorint un intercanvi directe i pràctic.
Al llarg de la jornada, les empreses podran donar a conèixer els perfils professionals demandats i explorar possibles vies de col·laboració amb els centres educatius, mentre que els centres d’FP tindran l’oportunitat d’identificar millor les necessitats del teixit empresarial. Tot plegat amb la finalitat d’impulsar futures sinergies, com ara convenis de pràctiques, contractació de talent jove qualificat i el desenvolupament de projectes conjunts.
Aquesta jornada forma part de les activitats que la Cambra organitza en el marc de la Fira de Formació Professional del Baix Llobregat, una iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament del Prat de Llobregat i la Cambra de Comerç de Barcelona al Baix Llobregat amb el propòsit de connectar estudiants, famílies, orientadors i empreses amb l’FP del futur.
10.00 h – Recepció dels assistents
10.10 h – Cafè networking
10.30 h – Speed job dating
Els coordinadors i tutors de centres d’FP visitaran els espais de les empreses per tal d’intercanviar necessitats d’estada d’alumnes a l’empresa. Cada trobada tindrà una durada de 7 minuts.
11.30 h – Cloenda
Febrer 2026
Dijous 5 de 10:00 h a 11:30 h.
Adreça: Granja de la Ricarda, Carretera de la Platja, El Prat de Llobregat, Espanya
Del 22/01/2026 al 22/01/2026
Del 27/01/2026 al 27/01/2026
Del 03/02/2026 al 05/02/2026