Inspira COM – Barcelona

Com les tendències globals poden fer el teu comerç més atractiu

El projecte Inspira COM té per objectiu fer un viatge virtual per conèixer les principals tendències del comerç al món i com aplicar-les al teu negoci.

Un viatge cap a la comprensiĂł del retail actual a travĂ©s de l’anĂ lisi dels millors casos d’èxit a nivell global. Una sessiĂł on explorarem audiències, estils de vida, noves actituds, alhora que descobrirem nous conceptes, experiències i productes que ens acostaran a les tendències que estan impactant el comerç actual.

Una experiència que estimularà la nostra creativitat, desafiarà el nostre pensament crític i ens donarà les eines necessàries per adaptar el nostre negoci a les necessitats del futur.

En el marc del Programa de Comerç Minorista 2024, es realitzarà una prova pilot, gratuïta per a empreses de comerç, finançada pel Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) i per la Secretaría de Estado de Comercio del Ministerio de Economía, Comercio y Empresa.

Les sol·licituds de participaciĂł i admissiĂł de les empreses de comerç es realitzaran per estricte ordre d’entrada fins arribar a un mĂ xim de 50 sol·licituds que compleixin els requisits de participaciĂł.

InformaciĂł del servei

Per al desenvolupament i execuciĂł d’aquest projecte estĂ  prevista l’organitzaciĂł d’una sessiĂł pilot amb un grup de 50 empreses de comerç dilluns 25 de novembre de 2024 a Barcelona.

 

Sessió Inspira COM. Com les tendències globals poden fer el teu comerç més atractiu

 

Data prevista: 25 de novembre de 2024

 

Lloc: Barcelona

 

Horari: De 9:30 h a 13:00 h

 

Programa:

 

La sessiĂł constarĂ  d’una primera part on ens endinsarem en un viatge virtual per conèixer les principals tendències del comerç al mĂłn i com s’estan aplicant.

 

I una segona part de treball individual, on aplicarem els conceptes apresos per adaptar el nostre comerç a les necessitats del futur.

 

La sessió inclourà una pausa-cafè.

 

Les empreses de comerç participants en el projecte es comprometen a assistir a la sessió prevista del 25 de novembre de 2024.

Els participants hauran de complir els segĂĽents requisits:

  • Ser una empresa de comerç amb un punt de venda fĂ­sic (com a mĂ­nim), independentment de la mida de l’empresa
  • Estar ubicat en algun dels municipis de la demarcaciĂł de la Cambra de Barcelona

Les empreses de comerç interessades en participar al projecte poden presentar la seva sol·licitud fins al 22 de novembre de 2024 enviant el formulari que s’adjunta a continuaciĂł emplenat i signat al correu electrònic comint@cambrabcn.cat.

 

Formulari de sol·licitud de participació

 

Les sol·licituds de participaciĂł i admissiĂł de les administracions locals es realitzarĂ  per estricte ordre d’entrada de les sol·licituds (data i hora) fins arribar a un mĂ xim de 50, que compleixin els requisits de participaciĂł.

Fitxa del producte

Icona de preu Preu GratuĂŻt

Contacte

Icona de telèfon de contacte Telèfon 934 169 300
Icona de correu electrònic de contacte Email retail@cambrabcn.cat
Icona de demanar informació Demana més informació

Vols mĂ©s informaciĂł sobre Inspira COM – Barcelona?

També us pot interessar