La Cambra de Comerç de Barcelona ha celebrat una nova edició dels Dinars Cambra al Vallès Oriental, pensats com un punt de trobada estable al teixit empresarial del territori amb l’objectiu de fomentar la relació directa amb les empreses, generar espais de diàleg i compartir coneixement al voltant dels principals reptes econòmics i empresarials.
La trobada, la segona celebrada al territori, ha comptat amb la participació de Pau Relat, president del Consell d’Administració de Fira de Barcelona, i ha tractat l’efecte multiplicador per a l’economia que representa el sector dels esdeveniments, així com la importància de generar llegat industrial i promoure un ecosistema al voltant de l’activitat dels sectors que exposen en als salons.
Durant l’activitat, que ha reunit una quinzena d’empresaris i empresàries del territori, Pau Relat, ha compartit també alguns dels projectes clau de la institució firal. Alguns d’aquests projectes tenen un impacte directe en el territori, com la diversificació de l’activitat del Circuit de Barcelona-Catalunya, una de les infraestructures més importants de la comarca. Relat també ha assenyalat altres iniciatives de Fira de Barcelona com l’ampliació del recinte de Gran Via.
Amb els Dinars Cambra, la Cambra de Comerç de Barcelona vol servir com un agent actiu en el desenvolupament econòmic del territori enfortir la relació amb les empreses i generar espais de confiança i intercanvi de coneixement, amb la participació de ponents de renom vinculats al món de l’economia i l’empresa per tractar temàtiques d’interès estratègic.




