El Comitè Executiu de la Cambra de Barcelona, en la seva reunió celebrada avui, ha aprovat la modificació de l’Annex del Reglament de Règim Interior que defineix l’estructura del cens electoral de la institució. Per tant, el plenari de la institució del proper dia 16 de juliol haurà de votar per ratificar aquest acord.
Aquest document estableix la classificació dels vocals elegits per sufragi en grups i categories que composaran el Ple, que també determina una nova proposta de les vocalies de major aportació voluntària, que passaran de 2 a 10.
La nova classificació s’estructura en 12 grups que representen totes les activitats econòmiques del cens empresarial que tindrà 44 vocals electes que seran membres del plenari, als que s’afegiran els 6 representants a proposta de les organitzacions empresarials més representatives.
Aquest acord vol aconseguir una representació equilibrada i proporcional de l’autònom, la petita, la mitjana i la gran empresa dins del màxim òrgan de govern i representació de la corporació.




